Jade Ylläpitäjä
Viestien lukumäärä : 398 Join date : 10.06.2008 Ikä : 28 Paikkakunta : Hevostalli :P
| Aihe: Emppa hoitaja Ma Kesä 16, 2008 4:31 pm | |
| Hoitsut: Destined To Be Evil & Golden Ziranai Takuo Raha määrä tällähetkellä: 1130v€ Pisteitä tällä hetkellä: 187p Muuta: - Arvostelu Jadelta: Olet mahtava hoitaja! Toivottavasti et eroaisi meiltä koskaan Osaat sinä ainakin kirjoittaa! Joskus saat minut nauramaan, joskus taas itkemään, sinä osaat tämän homman! (: Arvostelu Jasminelta: Minusta sinun ei tarvitse kirjoittaa enää yhtään pidempiä! Nuo ovat nytkin jo ihan huikeita! Kirjoitat mukavia tarinoita,joissa on kaikenlaisia kivoja juonikäänteitä! Vildellä sanottavaa: Olet liian ankara, sääli minua! Minua pidetään jossakin karsinassa, ja sinä vaan ratsastat minulla! Kaipaisin ehkä vaihtelua, jotain piristävää ja energian tuhlausta. Takulla sanottavaa: Olet ihan kiva.. On ostanut: Kesäkuun varustevuokra, eläinlääkärin tarkistus, Kilpailu lupa Vildelle, Heinäkuun varustevuokra, Toinen hoitsu, maskotti, tunti, Varuste vuokra loppuu: 28.9.2008Voittoja: Kesäkuun hoitaja MASKOTTIKuvan on tehnyt: GarudonetVärittänyt: Jade.L Tiedot: Nimi: Green Beanut Kutsumanimi: PähkyMaskotin haave: Oppia lentämään.Lempi väri: Vihreä. Mieluisin ruoka mitä syö: Salaatti. Sukupuoli: Tyttö Korkeus tällähetkellä: 20cm Paino tällähetkellä: 2kg Ikä: 30.8.2008//Vasta lapsi// Laji: Lohikäärme Rotu: Ruoholohikäärme Muna oli: Ruohomuna Muuta: Ei osaa lentä ävielä. Kaverit: (ei ketään maskotti kaveria, tai hoitsua )Ominaisuudet: - Luonne: Virkeä lohis naaras on pirteä ja ei pelkää oikein mitään. Haluaisi mielellään lentää, mutta ei omista tätä ominaisuutta. Tämä lohikäärme viihtyy ulkona. Ruoholohikäärmenä tämä naaras tykkää salaatista ja kaikesta vihreästä. Ostot: Ruokaa, Ruoka loppuu; 30.9.2008Huone: | |
|