| Paras hevoskirjasarja | |
|
+5Peteruska Janita Serafina Jade Omppu 9 posters |
Paras hevoskirjasarja | Nummelan ponitalli | | 30% | [ 7 ] | Hevosenkeli | | 9% | [ 2 ] | Täyttä laukkaa | | 13% | [ 3 ] | Hevoshoitolan sisarukset | | 4% | [ 1 ] | Pappilan ponitytöt | | 0% | [ 0 ] | Diabolo | | 9% | [ 2 ] | Tietokirjat | | 4% | [ 1 ] | Nea | | 9% | [ 2 ] | Tallijengi | | 13% | [ 3 ] | Joku muu, mikä? | | 9% | [ 2 ] |
| Ääniä yhteensä : 23 | | |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Omppu Shetlanninponi
Viestien lukumäärä : 11 Join date : 12.06.2008
| Aihe: Paras hevoskirjasarja To Kesä 12, 2008 7:07 pm | |
| | |
|
| |
Jade Ylläpitäjä
Viestien lukumäärä : 398 Join date : 10.06.2008 Ikä : 28 Paikkakunta : Hevostalli :P
| Aihe: Vs: Paras hevoskirjasarja To Kesä 12, 2008 7:09 pm | |
| Nummelanponitalli on ihan paras, oon lukenut jo koht kaikki niitten kirjat ;D | |
|
| |
Serafina Shetlanninponi
Viestien lukumäärä : 43 Join date : 18.06.2008
| Aihe: Vs: Paras hevoskirjasarja Ke Kesä 18, 2008 10:45 pm | |
| Nummela on paras, oon lukenu kaikki 62 kirjaa <33333 | |
|
| |
Janita Shetlanninponi
Viestien lukumäärä : 22 Join date : 10.06.2008 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Paras hevoskirjasarja To Kesä 19, 2008 10:16 pm | |
| Diabolo on just paras! oon lukenut kaikki! Ja nea ja tallijengit on hyviä | |
|
| |
Peteruska Vuonohevonen
Viestien lukumäärä : 51 Join date : 18.06.2008 Paikkakunta : Orimattila :D
| Aihe: Jokin muu vastaukseksi :S Pe Kesä 20, 2008 4:58 pm | |
| Joo ,eli vastasin jokin muu koska tykkään tämän Angela Dorseyn kirjoista mutta lemppari on ehkä "Eksynyt Sielu" <333 : DD | |
|
| |
Emppa Vuonohevonen
Viestien lukumäärä : 81 Join date : 16.06.2008
| Aihe: Vs: Paras hevoskirjasarja Su Kesä 22, 2008 12:20 pm | |
| Mä vastasin Nummelanponitalli,koska se on ihan sikahyvä! Oon lukenut koko sarjan:D | |
|
| |
Tanja Ratsuponi
Viestien lukumäärä : 154 Join date : 10.06.2008 Ikä : 30 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Paras hevoskirjasarja Ti Heinä 01, 2008 11:15 am | |
| En kommentoi kovin pitkästi, en vastannut äänestykseen.
Ei ole hajuakaan noista sarjoista..? Omaan vain pari polluxin kirjaa (alla) enkä tiedä kuuluvatko ne johonkin sarjaan. Sen tiedän, että minulla on kaksi tallijengi sarjaa. Niiden kahden perusteella voin ja saankin sanoa, että koko sajra on aivan surkea. Kirjoista ei löytynyt yhtään -ei siis yhtään jännitystä tai muutakaan. Koko kirja on täynnä jotakin soopaa "Voi ei, nyt heppa kakkasi kilpa areenalle ja nyt meidän hylättiin, IIK!" tyylistä. tai sitten "Hei kattokaa mua, oon niiiiin paras" tyyppejä. Niiden kahden kirjan perusteella saan sanoa, että en lukisi sarjasta enempää kirjoja. Kuuluvatko nämä kirjat johonkin sarjaan? Olen lukenut hiljattain, kun ostelimme kirjoja näitä kirjasia, osa oli ihan hyviä, mutta osa.. -aivan surkeita. Kuuluvatko nämä johonkin sarjaan..?
Kavionjäljet rantahiekassa Kesä koittaa, PIM Meadow Greenin musta hevonen Orjanlaakerin varjossa Vanhan tallin vanki Vihreän hevosen majatalo
Tallijengi sarjasta minulla on siis Yksi, Kaksi, Pelaa! Briadwoodin hevoskisat | |
|
| |
Kaaju Shetlanninponi
Viestien lukumäärä : 31 Join date : 30.07.2008 Paikkakunta : Piilossa... arvaa misä!
| Aihe: Vs: Paras hevoskirjasarja Su Elo 03, 2008 11:43 am | |
| Eikä, vaikea kysymys Diabolo, Freedom(toivottavasti tiijätte sen sarjan, se on sika hyvä!), Hevosenkeli ja Tallijengi. Neasta en ole ennen tiennytkään, ja Nummela ei oikein kolahtanut, kun koitin lukea. | |
|
| |
Nanni Shetlanninponi
Viestien lukumäärä : 12 Join date : 02.09.2008 Ikä : 28
| Aihe: paras on! Ma Syys 08, 2008 7:52 pm | |
| Minun mielestä paras on nUmmelan ponitalli en on ihanii. Ittelläni on kaikki nummelat. Tosieksi tulee Tallijengi ja kolmanneksi Diapoloa ja kaikki muut | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Paras hevoskirjasarja | |
| |
|
| |
| Paras hevoskirjasarja | |
|