| Tallitesti | |
|
+9Civa Serafina Peteruska Jade Jasmin Tanja Emppa janika Omppu 13 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Omppu Shetlanninponi
Viestien lukumäärä : 11 Join date : 12.06.2008
| Aihe: Tallitesti To Kesä 12, 2008 7:04 pm | |
| Hevoset+muuta
[]Harrastan ratsastusta []Käyn tallilla useammin kuin kerran viikossa []Haluaisin oman hevosen []Minulla on ainakin yksi oma hevonen, mutta haluaisin lisää []Minulla on hoitohevonen/-poni []Pidän enemmän poneista kuin hevosista []Pidän enemmän hevosista kuin poneista []Olen ratsastanut enemmän kuin 4 vuotta []...mutta alle 7 vuotta []Jollain tutullani on oma hevonen []Asun lähellä tallia []Minulla on oma hevonen
Tallilla
[]Osaan hoitaa hevosen itse []Olen pessyt hevosen []Tallillani on ainoastaan yksi ratsastuksenopettaja []Saan viedä hevosen itse ulos ja sisään []Kuljen tallille pyörällä []...tai kävellen []Menen aina autolla []Tallillani on maneesi []...kenttä []...hyvät maastot []...maastoesterata []tallilla on hyvä ilmapiiri eikä ketään syrjitä
Ratsastustaito
[]Olen ainakin Helppo B tasoinen []Osaan pohkeenväistön []...etu- ja takaosakäännöksen []Olen hypännyt esteitä []...50cm tai alle []Olen käynyt maastossa []Olen ratsastanut ilman satulaa []Olen tippunut vähintään kaksi kertaa []Hallisten hevosen käynnissä, ravissa ja laukassa []Olen käynyt koulukisoissa []...ja tullut 3. []...voittanut ne
Lempihevonen
[]Minulla on ainakin yksi lempihevonen []Minulla ei ole tiettyä lempparia []Saan ratsastaa usein lempihevosella []Lempihevoseni on kiltti ja varma []...kuuma ja vaikea []...ei mikään noista []Hevonen on alle 150cm []Se on rodultaan connemara []Sillä käytetään martingaalia []Minulla oli lempihevonen, mutta ei ole enää
Varusteet
[]Minulla on oma kypärä []...ratsastussaappaat []...tallikengät/turvakengät/jodhpurit []...ratsastushousut []...turvaliivi []Minulla ei ole nahkasaappaita []Minulla on nahkasaappaat []Omistan talviratsastushousut []Käytän joskus kannuksia []Tykkään eniten yleissatulasta []...koulusatulasta []...estesatulasta []...jostain muusta []Sillä ei ole väliä []Ratsastan melko usein lenkkareilla []Käytän aina kypärää ja muita ''turvavarusteita'' []Maastossa minulla on aina hämärällä heijastinliivi
Tehtäväsi tallilla
[]Harjata hevosia/hevonen []Liikuttaa []Tarhata []Siivota karsinat []Putsata varusteet []Ruokkia hevoset []Pestä jos tarvitsee
Jos sinulla on yksi tai useampi oma hevonen, vastaa seuraaviin ''kysymyksiin''. Jos ei niin jätä ne pois.
[]Hevoseni asuu omalla tallilla []...yksityistallilla []...ratsastuskoululla []...jossain muualla []Olen kisannut hevosellani []Ja sijoittunut []Liikutan hevosen aina itse []Sillä ei ole vuokraajaa []Sillä on hoitaja []En kilpaile hevosellani []Minulla on enemmän kuin kolme omaa hevosta Hevosesi rotu? Mitä lajia kisaat, jos kilpailet? Auttaako kukaan sinua tallissa? | |
|
| |
janika Shetlanninponi
Viestien lukumäärä : 38 Join date : 10.06.2008
| Aihe: Vs: Tallitesti To Kesä 12, 2008 7:51 pm | |
| Hevoset+muuta
[X]Harrastan ratsastusta [X]Käyn tallilla useammin kuin kerran viikossa [X]Haluaisin oman hevosen []Minulla on ainakin yksi oma hevonen, mutta haluaisin lisää []Minulla on hoitohevonen/-poni [/]Pidän enemmän poneista kuin hevosista [/]Pidän enemmän hevosista kuin poneista [X]Olen ratsastanut enemmän kuin 4 vuotta [X]...mutta alle 7 vuotta [X]Jollain tutullani on oma hevonen [/]Asun lähellä tallia []Minulla on oma hevonen
Tallilla
[X]Osaan hoitaa hevosen itse [X]Olen pessyt hevosen [X]Tallillani on ainoastaan yksi ratsastuksenopettaja [X]Saan viedä hevosen itse ulos ja sisään [X]Kuljen tallille pyörällä []...tai kävellen []Menen aina autolla []Tallillani on maneesi [X]...kenttä [X]...hyvät maastot [X]...maastoesterata [X]tallilla on hyvä ilmapiiri eikä ketään syrjitä
Ratsastustaito
[X]Olen ainakin Helppo B tasoinen [X]Osaan pohkeenväistön [X]...etu- ja takaosakäännöksen [X]Olen hypännyt esteitä [X]...50cm tai alle [X]Olen käynyt maastossa [X]Olen ratsastanut ilman satulaa [X]Olen tippunut vähintään kaksi kertaa [X]Hallisten hevosen käynnissä, ravissa ja laukassa [X]Olen käynyt koulukisoissa [/]...ja tullut 3. []...voittanut ne
Lempihevonen
[X]Minulla on ainakin yksi lempihevonen [/]Minulla ei ole tiettyä lempparia [/]Saan ratsastaa usein lempihevosella []Lempihevoseni on kiltti ja varma [/]...kuuma ja vaikea []...ei mikään noista [X]Hevonen on alle 150cm []Se on rodultaan connemara []Sillä käytetään martingaalia []Minulla oli lempihevonen, mutta ei ole enää
Varusteet
[X]Minulla on oma kypärä [X]...ratsastussaappaat [X]...tallikengät/turvakengät/jodhpurit [X]...ratsastushousut [X]...turvaliivi [X]Minulla ei ole nahkasaappaita []Minulla on nahkasaappaat []Omistan talviratsastushousut [X]Käytän joskus kannuksia [X]Tykkään eniten yleissatulasta []...koulusatulasta []...estesatulasta []...jostain muusta []Sillä ei ole väliä []Ratsastan melko usein lenkkareilla [X]Käytän aina kypärää ja muita ''turvavarusteita'' []Maastossa minulla on aina hämärällä heijastinliivi
Tehtäväsi tallilla
[X]Harjata hevosia/hevonen [X]Liikuttaa [X]Tarhata [/]Siivota karsinat [X]Putsata varusteet []Ruokkia hevoset [/]Pestä jos tarvitsee | |
|
| |
Emppa Vuonohevonen
Viestien lukumäärä : 81 Join date : 16.06.2008
| Aihe: Vs: Tallitesti Ke Kesä 18, 2008 11:40 am | |
| Hevoset+muuta
[x]Harrastan ratsastusta []Käyn tallilla useammin kuin kerran viikossa [x]Haluaisin oman hevosen []Minulla on ainakin yksi oma hevonen, mutta haluaisin lisää []Minulla on hoitohevonen/-poni [x]Pidän enemmän poneista kuin hevosista []Pidän enemmän hevosista kuin poneista []Olen ratsastanut enemmän kuin 4 vuotta [x]...mutta alle 7 vuotta [x]Jollain tutullani on oma hevonen []Asun lähellä tallia []Minulla on oma hevonen
Tallilla
[x]Osaan hoitaa hevosen itse [x]Olen pessyt hevosen []Tallillani on ainoastaan yksi ratsastuksenopettaja [x]Saan viedä hevosen itse ulos ja sisään []Kuljen tallille pyörällä []...tai kävellen [x]Menen aina autolla [x]Tallillani on maneesi [x]...kenttä [/]...hyvät maastot []...maastoesterata [x]tallilla on hyvä ilmapiiri eikä ketään syrjitä
Ratsastustaito
[/]Olen ainakin Helppo B tasoinen [x]Osaan pohkeenväistön [x]...etu- ja takaosakäännöksen [x]Olen hypännyt esteitä [x]...50cm tai alle [x]Olen käynyt maastossa [x]Olen ratsastanut ilman satulaa [x]Olen tippunut vähintään kaksi kertaa [x]Hallisten hevosen käynnissä, ravissa ja laukassa []Olen käynyt koulukisoissa []...ja tullut 3. []...voittanut ne
Lempihevonen
[x]Minulla on ainakin yksi lempihevonen []Minulla ei ole tiettyä lempparia []Saan ratsastaa usein lempihevosella [x]Lempihevoseni on kiltti ja varma []...kuuma ja vaikea []...ei mikään noista [x]Hevonen on alle 150cm []Se on rodultaan connemara [x]Sillä käytetään martingaalia []Minulla oli lempihevonen, mutta ei ole enää
Varusteet
[x]Minulla on oma kypärä []...ratsastussaappaat [x]...tallikengät/turvakengät/jodhpurit [x]...ratsastushousut [x]...turvaliivi [x]Minulla ei ole nahkasaappaita []Minulla on nahkasaappaat [x]Omistan talviratsastushousut []Käytän joskus kannuksia []Tykkään eniten yleissatulasta []...koulusatulasta [x]...estesatulasta []...jostain muusta []Sillä ei ole väliä []Ratsastan melko usein lenkkareilla [x]Käytän aina kypärää ja muita ''turvavarusteita'' [x]Maastossa minulla on aina hämärällä heijastinliivi
Tehtäväsi tallilla
[x]Harjata hevosia/hevonen []Liikuttaa []Tarhata []Siivota karsinat []Putsata varusteet []Ruokkia hevoset []Pestä jos tarvitsee
Tohon vikaan oli aika vaikea vastata,kun käyn ratsastuskoululla,missä hoitajat homman xD | |
|
| |
Tanja Ratsuponi
Viestien lukumäärä : 154 Join date : 10.06.2008 Ikä : 30 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Tallitesti Ke Kesä 18, 2008 11:51 am | |
| Hevoset+muuta
[x]Harrastan ratsastusta []Käyn tallilla useammin kuin kerran viikossa [x]Haluaisin oman hevosen []Minulla on ainakin yksi oma hevonen, mutta haluaisin lisää []Minulla on hoitohevonen/-poni []Pidän enemmän poneista kuin hevosista [x]Pidän enemmän hevosista kuin poneista []Olen ratsastanut enemmän kuin 4 vuotta []...mutta alle 7 vuotta [x]Jollain tutullani on oma hevonen [x]Asun lähellä tallia []Minulla on oma hevonen
Tallilla
[x]Osaan hoitaa hevosen itse [x]Olen pessyt hevosen []Tallillani on ainoastaan yksi ratsastuksenopettaja []Saan viedä hevosen itse ulos ja sisään [x]Kuljen tallille pyörällä [x]...tai kävellen []Menen aina autolla [/]Tallillani on maneesi [x]...kenttä [x]...hyvät maastot []...maastoesterata [x]tallilla on hyvä ilmapiiri eikä ketään syrjitä
Ratsastustaito
[]Olen ainakin Helppo B tasoinen [x]Osaan pohkeenväistön [x]...etu- ja takaosakäännöksen [x]Olen hypännyt esteitä [x]...50cm tai alle [x]Olen käynyt maastossa [x]Olen ratsastanut ilman satulaa []Olen tippunut vähintään kaksi kertaa [x]Hallisten hevosen käynnissä, ravissa ja laukassa []Olen käynyt koulukisoissa []...ja tullut 3. []...voittanut ne
Lempihevonen
[x]Minulla on ainakin yksi lempihevonen []Minulla ei ole tiettyä lempparia [x]Saan ratsastaa usein lempihevosella (Miralla) []Lempihevoseni on kiltti ja varma []...kuuma ja vaikea [x]...ei mikään noista []Hevonen on alle 150cm []Se on rodultaan connemara [Masa]Sillä käytetään martingaalia []Minulla oli lempihevonen, mutta ei ole enää
Suokki tamma Mira<3 Puokki ruuna Masa
Varusteet
[x]Minulla on oma kypärä [x]...ratsastussaappaat []...tallikengät/turvakengät/jodhpurit [x]...ratsastushousut []...turvaliivi [x]Minulla ei ole nahkasaappaita []Minulla on nahkasaappaat [x]Omistan talviratsastushousut []Käytän joskus kannuksia [x]Tykkään eniten yleissatulasta []...koulusatulasta []...estesatulasta []...jostain muusta []Sillä ei ole väliä []Ratsastan melko usein lenkkareilla [x]Käytän aina kypärää ja muita ''turvavarusteita'' []Maastossa minulla on aina hämärällä heijastinliivi
Tehtäväsi tallilla
[x]Harjata hevosia/hevonen []Liikuttaa []Tarhata []Siivota karsinat []Putsata varusteet []Ruokkia hevoset []Pestä jos tarvitsee
Öhöm. Meidän tallilla hoitajat hoitavat ylimääräiset liikutukset yms. | |
|
| |
Jasmin Ylläpitäjä
Viestien lukumäärä : 50 Join date : 09.06.2008 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Tallitesti Ke Kesä 18, 2008 12:33 pm | |
| Hevoset+muuta
[x]Harrastan ratsastusta [x]Käyn tallilla useammin kuin kerran viikossa [x]Haluaisin oman hevosen []Minulla on ainakin yksi oma hevonen, mutta haluaisin lisää [x]Minulla on hoitohevonen/-poni []Pidän enemmän poneista kuin hevosista [x]Pidän enemmän hevosista kuin poneista []Olen ratsastanut enemmän kuin 4 vuotta [x]...mutta alle 7 vuotta [x]Jollain tutullani on oma hevonen [>]Asun lähellä tallia []Minulla on oma hevonen
Tallilla
[x]Osaan hoitaa hevosen itse []Olen pessyt hevosen []Tallillani on ainoastaan yksi ratsastuksenopettaja [x]Saan viedä hevosen itse ulos ja sisään [x]Kuljen tallille pyörällä []...tai kävellen []Menen aina autolla [x]Tallillani on maneesi [x]...kenttä [x]...hyvät maastot [x]...maastoesterata [x]tallilla on hyvä ilmapiiri eikä ketään syrjitä
Ratsastustaito
[]Olen ainakin Helppo B tasoinen []Osaan pohkeenväistön [x]...etu- ja takaosakäännöksen [x]Olen hypännyt esteitä [x]...50cm tai alle [x]Olen käynyt maastossa [x]Olen ratsastanut ilman satulaa [x]Olen tippunut vähintään kaksi kertaa [x]Hallisten hevosen käynnissä, ravissa ja laukassa []Olen käynyt koulukisoissa []...ja tullut 3. []...voittanut ne
Lempihevonen
[x]Minulla on ainakin yksi lempihevonen []Minulla ei ole tiettyä lempparia [x]Saan ratsastaa usein lempihevosella []Lempihevoseni on kiltti ja varma []...kuuma ja vaikea [x]...ei mikään noista [x]Hevonen on alle 150cm []Se on rodultaan connemara []Sillä käytetään martingaalia []Minulla oli lempihevonen, mutta ei ole enää
Varusteet
[]Minulla on oma kypärä []...ratsastussaappaat []...tallikengät/turvakengät/jodhpurit []...ratsastushousut []...turvaliivi [x]Minulla ei ole nahkasaappaita []Minulla on nahkasaappaat []Omistan talviratsastushousut []Käytän joskus kannuksia [x]Tykkään eniten yleissatulasta []...koulusatulasta []...estesatulasta []...jostain muusta []Sillä ei ole väliä []Ratsastan melko usein lenkkareilla [x]Käytän aina kypärää ja muita ''turvavarusteita'' []Maastossa minulla on aina hämärällä heijastinliivi
Tehtäväsi tallilla
[x]Harjata hevosia/hevonen []Liikuttaa []Tarhata []Siivota karsinat []Putsata varusteet []Ruokkia hevoset [x]Pestä hevonen jos tarvitsee | |
|
| |
Jade Ylläpitäjä
Viestien lukumäärä : 398 Join date : 10.06.2008 Ikä : 28 Paikkakunta : Hevostalli :P
| Aihe: Vs: Tallitesti Ke Kesä 18, 2008 1:14 pm | |
| //Käyn aika monel tallilla.. ;D //
Hevoset+muuta
[x]Harrastan ratsastusta [x]Käyn tallilla useammin kuin kerran viikossa [x]Haluaisin oman hevosen []Minulla on ainakin yksi oma hevonen, mutta haluaisin lisää [x]Minulla on hoitohevonen/-poni []Pidän enemmän poneista kuin hevosista [x]Pidän enemmän hevosista kuin poneista [x]Olen ratsastanut enemmän kuin 4 vuotta []...mutta alle 7 vuotta YLI! XD [x]Jollain tutullani on oma hevonen []Asun lähellä tallia []Minulla on oma hevonen
Tallilla
[x]Osaan hoitaa hevosen itse [x]Olen pessyt hevosen []Tallillani on ainoastaan yksi ratsastuksenopettaja [x]Saan viedä hevosen itse ulos ja sisään [x]Kuljen tallille pyörällä []...tai kävellen [x]Menen aina autolla []Tallillani on maneesi [x]...kenttä [x]...hyvät maastot [x]...maastoesterata [x]tallilla on hyvä ilmapiiri eikä ketään syrjitä
Ratsastustaito
[x]Olen ainakin Helppo B tasoinen [x]Osaan pohkeenväistön [/]...etu- ja takaosakäännöksen En oikein muista miten se tehtiin mut oon mennyt/osannut ;s [x]Olen hypännyt esteitä [x]...50cm tai alle Reilusti yli [x]Olen käynyt maastossa [x]Olen ratsastanut ilman satulaa [x]Olen tippunut vähintään kaksi kertaa [x]Hallisten hevosen käynnissä, ravissa ja laukassa [x]Olen käynyt koulukisoissa []...ja tullut 3. []...voittanut ne
Lempihevonen
[x]Minulla on ainakin yksi lempihevonen []Minulla ei ole tiettyä lempparia [x]Saan ratsastaa usein lempihevosella [x]Lempihevoseni on kiltti ja varma []...kuuma ja vaikea [x]...ei mikään noista [x]Hevonen on alle 150cm Toinen.. []Se on rodultaan connemara []Sillä käytetään martingaalia []Minulla oli lempihevonen, mutta ei ole enää
Varusteet
[x]Minulla on oma kypärä []...ratsastussaappaat [x]...tallikengät/turvakengät/jodhpurit [x]...ratsastushousut []...turvaliivi []Minulla ei ole nahkasaappaita []Minulla on nahkasaappaat []Omistan talviratsastushousut [x]Käytän joskus kannuksia [x]Tykkään eniten yleissatulasta []...koulusatulasta [x]...estesatulasta [x]...jostain muusta [x]Sillä ei ole väliä []Ratsastan melko usein lenkkareilla [x]Käytän aina kypärää Pari kertaa on jäänyt kotiin ja oon mennyt ilman c(: [/]Maastossa minulla on aina hämärällä heijastinliivi
Tehtäväsi tallilla
[x]Harjata hevosia/hevonen [x]Liikuttaa [x]Tarhata [/]Siivota karsinat [/]Putsata varusteet [/]Ruokkia hevoset [x]Pestä jos tarvitsee | |
|
| |
Peteruska Vuonohevonen
Viestien lukumäärä : 51 Join date : 18.06.2008 Paikkakunta : Orimattila :D
| Aihe: Mun vastaukset :DDDD Ke Kesä 18, 2008 7:25 pm | |
| Hevoset+muuta
[x]Harrastan ratsastusta [x]Käyn tallilla useammin kuin kerran viikossa []Haluaisin oman hevosen []Minulla on ainakin yksi oma hevonen, mutta haluaisin lisää [x]Minulla on hoitohevonen/-poni []Pidän enemmän poneista kuin hevosista [x]Pidän enemmän hevosista kuin poneista [x]Olen ratsastanut enemmän kuin 4 vuotta [x]...mutta alle 7 vuotta [x]Jollain tutullani on oma hevonen [x]Asun lähellä tallia []Minulla on oma hevonen
Tallilla
[x]Osaan hoitaa hevosen itse [x]Olen pessyt hevosen [x]Tallillani on ainoastaan yksi ratsastuksenopettaja [x]Saan viedä hevosen itse ulos ja sisään [x]Kuljen tallille pyörällä [x]...tai kävellen []Menen aina autolla [x]Tallillani on maneesi [x]...kenttä [x]...hyvät maastot [x]...maastoesterata [x]tallilla on hyvä ilmapiiri eikä ketään syrjitä
Ratsastustaito
[]Olen ainakin Helppo B tasoinen [x]Osaan pohkeenväistön [x]...etu- ja takaosakäännöksen [x]Olen hypännyt esteitä [x]...50cm tai alle [x]Olen käynyt maastossa [x]Olen ratsastanut ilman satulaa [x]Olen tippunut vähintään kaksi kertaa [x]Hallisten hevosen käynnissä, ravissa ja laukassa [x]Olen käynyt Estekilpailussa []...ja tullut 3. [x]...voittanut ne
Lempihevonen
[x]Minulla on ainakin yksi lempihevonen []Minulla ei ole tiettyä lempparia [x]Saan ratsastaa usein lempihevosella [x]Lempihevoseni on kiltti ja varma []...kuuma ja vaikea []...ei mikään noista [x]Hevonen on alle 150cm []Se on rodultaan connemara []Sillä käytetään martingaalia []Minulla oli lempihevonen, mutta ei ole enää
Varusteet
[x]Minulla on oma kypärä [x]...ratsastussaappaat [x]...tallikengät/turvakengät/jodhpurit [x]...ratsastushousut [x]...turvaliivi [x]Minulla ei ole nahkasaappaita []Minulla on nahkasaappaat [x]Omistan talviratsastushousut []Käytän joskus kannuksia []Tykkään eniten yleissatulasta []...koulusatulasta []...estesatulasta []...jostain muusta [x]Sillä ei ole väliä []Ratsastan melko usein lenkkareilla []Käytän aina kypärää ja muita ''turvavarusteita'' [x]Maastossa minulla on aina hämärällä heijastinliivi
Tehtäväsi tallilla
[x]Harjata hevosia/hevonen [x]Liikuttaa [x]Tarhata [x]Siivota karsinat []Putsata varusteet []Ruokkia hevoset [x]Pestä jos tarvitsee
Jos sinulla on yksi tai useampi oma hevonen, vastaa seuraaviin ''kysymyksiin''. Jos ei niin jätä ne pois.
[]Hevoseni asuu omalla tallilla []...yksityistallilla []...ratsastuskoululla []...jossain muualla []Olen kisannut hevosellani []Ja sijoittunut []Liikutan hevosen aina itse []Sillä ei ole vuokraajaa []Sillä on hoitaja []En kilpaile hevosellani []Minulla on enemmän kuin kolme omaa hevosta Hevosesi rotu? Mitä lajia kisaat, jos kilpailet? Auttaako kukaan sinua tallissa? | |
|
| |
Serafina Shetlanninponi
Viestien lukumäärä : 43 Join date : 18.06.2008
| Aihe: Vs: Tallitesti Ke Kesä 18, 2008 9:19 pm | |
| Hevoset+muuta
[+]Harrastan ratsastusta [+]Käyn tallilla useammin kuin kerran viikossa [+]Haluaisin oman hevosen []Minulla on ainakin yksi oma hevonen, mutta haluaisin lisää [+]Minulla on hoitohevonen/-poni [+]Pidän enemmän poneista kuin hevosista []Pidän enemmän hevosista kuin poneista []Olen ratsastanut enemmän kuin 4 vuotta []...mutta alle 7 vuotta [+]Jollain tutullani on oma hevonen [+]Asun lähellä tallia []Minulla on oma hevonen
Tallilla
[+]Osaan hoitaa hevosen itse [+]Olen pessyt hevosen []Tallillani on ainoastaan yksi ratsastuksenopettaja [+]Saan viedä hevosen itse ulos ja sisään []Kuljen tallille pyörällä []...tai kävellen [+]Menen aina autolla [+]Tallillani on maneesi [+]...kenttä [+]...hyvät maastot []...maastoesterata [+]tallilla on hyvä ilmapiiri eikä ketään syrjitä
Ratsastustaito
[+]Olen ainakin Helppo B tasoinen [+]Osaan pohkeenväistön [+]...etu- ja takaosakäännöksen [+]Olen hypännyt esteitä [+]...50cm tai alle [+]Olen käynyt maastossa [+]Olen ratsastanut ilman satulaa [+]Olen tippunut vähintään kaksi kertaa [+]Hallisten hevosen käynnissä, ravissa ja laukassa [+]Olen käynyt koulukisoissa [+]...ja tullut 3. []...voittanut ne
Lempihevonen
[+]Minulla on ainakin yksi lempihevonen []Minulla ei ole tiettyä lempparia [+]Saan ratsastaa usein lempihevosella []Lempihevoseni on kiltti ja varma []...kuuma ja vaikea [+]...ei mikään noista [+]Hevonen on alle 150cm []Se on rodultaan connemara []Sillä käytetään martingaalia []Minulla oli lempihevonen, mutta ei ole enää
Varusteet
[+]Minulla on oma kypärä [+]...ratsastussaappaat [+]...tallikengät/turvakengät/jodhpurit [+]...ratsastushousut [+]...turvaliivi [+]Minulla ei ole nahkasaappaita []Minulla on nahkasaappaat [+]Omistan talviratsastushousut []Käytän joskus kannuksia []Tykkään eniten yleissatulasta []...koulusatulasta []...estesatulasta []...jostain muusta [+]Sillä ei ole väliä []Ratsastan melko usein lenkkareilla [+]Käytän aina kypärää ja muita ''turvavarusteita'' []Maastossa minulla on aina hämärällä heijastinliivi
Tehtäväsi tallilla
[+]Harjata hevosia/hevonen []Liikuttaa [+]Tarhata [+]Siivota karsinat [+]Putsata varusteet []Ruokkia hevoset [+]Pestä jos tarvitsee | |
|
| |
Civa Shetlanninponi
Viestien lukumäärä : 41 Join date : 31.07.2008
| Aihe: Vs: Tallitesti Pe Elo 01, 2008 8:18 am | |
| Hevoset+muuta
[x]Harrastan ratsastusta [x]Käyn tallilla useammin kuin kerran viikossa [x]Haluaisin oman hevosen []Minulla on ainakin yksi oma hevonen, mutta haluaisin lisää []Minulla on hoitohevonen/-poni []Pidän enemmän poneista kuin hevosista [/]Pidän enemmän hevosista kuin poneista [x]Olen ratsastanut enemmän kuin 4 vuotta [x]...mutta alle 7 vuotta [x]Jollain tutullani on oma hevonen [x]Asun lähellä tallia []Minulla on oma hevonen
Tallilla
[x]Osaan hoitaa hevosen itse [x]Olen pessyt hevosen []Tallillani on ainoastaan yksi ratsastuksenopettaja [x]Saan viedä hevosen itse ulos ja sisään [/]Kuljen tallille pyörällä []...tai kävellen [x]Menen aina autolla [x]Tallillani on maneesi [x]...kenttä [x]...hyvät maastot []...maastoesterata [/]tallilla on hyvä ilmapiiri eikä ketään syrjitä
Ratsastustaito
[x]Olen ainakin Helppo B tasoinen [x]Osaan pohkeenväistön [x]...etu- ja takaosakäännöksen [x]Olen hypännyt esteitä []...50cm tai alle [x]Olen käynyt maastossa [x]Olen ratsastanut ilman satulaa [x]Olen tippunut vähintään kaksi kertaa [x]Hallisten hevosen käynnissä, ravissa ja laukassa []Olen käynyt koulukisoissa []...ja tullut 3. []...voittanut ne
Lempihevonen
[x]Minulla on ainakin yksi lempihevonen []Minulla ei ole tiettyä lempparia [/]Saan ratsastaa usein lempihevosella []Lempihevoseni on kiltti ja varma []...kuuma ja vaikea [x]...ei mikään noista [x]Hevonen on alle 150cm []Se on rodultaan connemara []Sillä käytetään martingaalia []Minulla oli lempihevonen, mutta ei ole enää
Varusteet
[x]Minulla on oma kypärä [x]...ratsastussaappaat [x]...tallikengät/turvakengät/jodhpurit [x]...ratsastushousut []...turvaliivi []Minulla ei ole nahkasaappaita []Minulla on nahkasaappaat []Omistan talviratsastushousut []Käytän joskus kannuksia [x]Tykkään eniten yleissatulasta []...koulusatulasta []...estesatulasta [/]...jostain muusta []Sillä ei ole väliä [/]Ratsastan melko usein lenkkareilla [x]Käytän aina kypärää ja muita ''turvavarusteita'' []Maastossa minulla on aina hämärällä heijastinliivi
Tehtäväsi tallilla
[x]Harjata hevosia/hevonen [x]Liikuttaa [x]Tarhata [x]Siivota karsinat [x]Putsata varusteet [x]Ruokkia hevoset [x]Pestä jos tarvitsee
[]Hevoseni asuu omalla tallilla []...yksityistallilla []...ratsastuskoululla []...jossain muualla []Olen kisannut hevosellani []Ja sijoittunut []Liikutan hevosen aina itse []Sillä ei ole vuokraajaa []Sillä on hoitaja []En kilpaile hevosellani []Minulla on enemmän kuin kolme omaa hevosta Hevosesi rotu? Mitä lajia kisaat, jos kilpailet? Askellajeja Auttaako kukaan sinua tallissa? | |
|
| |
Kaaju Shetlanninponi
Viestien lukumäärä : 31 Join date : 30.07.2008 Paikkakunta : Piilossa... arvaa misä!
| Aihe: Vs: Tallitesti Pe Elo 01, 2008 4:05 pm | |
| Hevoset+muuta
[x]Harrastan ratsastusta []Käyn tallilla useammin kuin kerran viikossa [x]Haluaisin oman hevosen []Minulla on ainakin yksi oma hevonen, mutta haluaisin lisää [x]Minulla on hoitohevonen/-poni [x]Pidän enemmän poneista kuin hevosista []Pidän enemmän hevosista kuin poneista []Olen ratsastanut enemmän kuin 4 vuotta []...mutta alle 7 vuotta [x]Jollain tutullani on oma hevonen [x]Asun lähellä tallia []Minulla on oma hevonen
Tallilla
[]Osaan hoitaa hevosen itse []Olen pessyt hevosen []Tallillani on ainoastaan yksi ratsastuksenopettaja [x]Saan viedä hevosen itse ulos ja sisään []Kuljen tallille pyörällä []...tai kävellen [x]Menen aina autolla [x]Tallillani on maneesi [x]...kenttä []...hyvät maastot []...maastoesterata []tallilla on hyvä ilmapiiri eikä ketään syrjitä
Ratsastustaito
[]Olen ainakin Helppo B tasoinen []Osaan pohkeenväistön []...etu- ja takaosakäännöksen []Olen hypännyt esteitä []...50cm tai alle []Olen käynyt maastossa [x]Olen ratsastanut ilman satulaa [x]Olen tippunut vähintään kaksi kertaa [x]Hallisten hevosen käynnissä, ravissa ja laukassa []Olen käynyt koulukisoissa []...ja tullut 3. []...voittanut ne
Lempihevonen
[x]Minulla on ainakin yksi lempihevonen []Minulla ei ole tiettyä lempparia [x]Saan ratsastaa usein lempihevosella [x]Lempihevoseni on kiltti ja varma []...kuuma ja vaikea []...ei mikään noista []Hevonen on alle 150cm []Se on rodultaan connemara []Sillä käytetään martingaalia []Minulla oli lempihevonen, mutta ei ole enää
Varusteet
[]Minulla on oma kypärä [x]...ratsastussaappaat []...tallikengät/turvakengät/jodhpurit [x]...ratsastushousut []...turvaliivi [x]Minulla ei ole nahkasaappaita []Minulla on nahkasaappaat []Omistan talviratsastushousut []Käytän joskus kannuksia [x]Tykkään eniten yleissatulasta []...koulusatulasta []...estesatulasta []...jostain muusta []Sillä ei ole väliä []Ratsastan melko usein lenkkareilla [x]Käytän aina kypärää ja muita ''turvavarusteita'' [x]Maastossa minulla on aina hämärällä heijastinliivi
Tehtäväsi tallilla
[x]Harjata hevosia/hevonen [x]Liikuttaa []Tarhata []Siivota karsinat []Putsata varusteet []Ruokkia hevoset []Pestä jos tarvitsee
|
| |
Essu Shetlanninponi
Viestien lukumäärä : 34 Join date : 17.06.2008
| Aihe: Vs: Tallitesti Pe Elo 01, 2008 5:59 pm | |
| Hevoset+muuta
[X]Harrastan ratsastusta [/]Käyn tallilla useammin kuin kerran viikossa [X]Haluaisin oman hevosen []Minulla on ainakin yksi oma hevonen, mutta haluaisin lisää [/]Minulla on hoitohevonen/-poni [X]Pidän enemmän poneista kuin hevosista [X]Pidän enemmän hevosista kuin poneista []Olen ratsastanut enemmän kuin 4 vuotta [X]...mutta alle 7 vuotta [X]Jollain tutullani on oma hevonen (oli) [/]Asun lähellä tallia []Minulla on oma hevonen
Tallilla
[X]Osaan hoitaa hevosen itse [X]Olen pessyt hevosen [X]Tallillani on ainoastaan yksi ratsastuksenopettaja [/]Saan viedä hevosen itse ulos ja sisään []Kuljen tallille pyörällä []...tai kävellen [X]Menen aina autolla [X]Tallillani on maneesi [X]...kenttä [X]...hyvät maastot []...maastoesterata [X]tallilla on hyvä ilmapiiri eikä ketään syrjitä
Ratsastustaito
[X]Olen ainakin Helppo B tasoinen [X]Osaan pohkeenväistön [X]...etu- ja takaosakäännöksen [X]Olen hypännyt esteitä [X]...50cm tai alle [X]Olen käynyt maastossa [X]Olen ratsastanut ilman satulaa [X]Olen tippunut vähintään kaksi kertaa [X]Hallisten hevosen käynnissä, ravissa ja laukassa []Olen käynyt koulukisoissa []...ja tullut 3. []...voittanut ne
Lempihevonen
[X]Minulla on ainakin yksi lempihevonen []Minulla ei ole tiettyä lempparia []Saan ratsastaa usein lempihevosella [X]Lempihevoseni on kiltti ja varma []...kuuma ja vaikea []...ei mikään noista [X]Hevonen on alle 150cm [X]Se on rodultaan connemara []Sillä käytetään martingaalia [X]Minulla oli lempihevonen, mutta ei ole enää (monta)
Varusteet
[X]Minulla on oma kypärä [X]...ratsastussaappaat [X]...tallikengät/turvakengät/jodhpurit [X]...ratsastushousut [X]...turvaliivi [X]Minulla ei ole nahkasaappaita []Minulla on nahkasaappaat []Omistan talviratsastushousut []Käytän joskus kannuksia [X]Tykkään eniten yleissatulasta []...koulusatulasta []...estesatulasta [X]...jostain muusta []Sillä ei ole väliä []Ratsastan melko usein lenkkareilla [X]Käytän aina kypärää ja muita ''turvavarusteita'' [X]Maastossa minulla on aina hämärällä heijastinliivi
Tehtäväsi tallilla
[X]Harjata hevosia/hevonen []Liikuttaa [/]Tarhata []Siivota karsinat [/]Putsata varusteet []Ruokkia hevoset []Pestä jos tarvitsee | |
|
| |
Pinja Shetlanninponi
Viestien lukumäärä : 23 Join date : 09.08.2008 Ikä : 28 Paikkakunta : Pöljä
| Aihe: :) To Loka 09, 2008 6:05 pm | |
| [x]Harrastan ratsastusta [x]Käyn tallilla useammin kuin kerran viikossa []Haluaisin oman hevosen [x]Minulla on ainakin yksi oma hevonen, mutta haluaisin lisää []Minulla on hoitohevonen/-poni [x]Pidän enemmän poneista kuin hevosista []Pidän enemmän hevosista kuin poneista [x]Olen ratsastanut enemmän kuin 4 vuotta []...mutta alle 7 vuotta []xJollain tutullani on oma hevonen [x]Asun lähellä tallia [x]Minulla on oma hevonen
Tallilla
[x]Osaan hoitaa hevosen itse [x]Olen pessyt hevosen [x]Tallillani on ainoastaan yksi ratsastuksenopettaja [x]Saan viedä hevosen itse ulos ja sisään []Kuljen tallille pyörällä []...tai kävellen [x]Menen aina autolla [x]Tallillani on maneesi []x...kenttä [x]...hyvät maastot []...maastoesterata [x]tallilla on hyvä ilmapiiri eikä ketään syrjitä
Ratsastustaito
[x]Olen ainakin Helppo B tasoinen [x]Osaan pohkeenväistön [x]...etu- ja takaosakäännöksen [x]Olen hypännyt esteitä [x]...50cm tai alle [x]Olen käynyt maastossa [x]Olen ratsastanut ilman satulaa [x]Olen tippunut vähintään kaksi kertaa [x]Hallisten hevosen käynnissä, ravissa ja laukassa [x]Olen käynyt koulukisoissa [x]...ja tullut 3. [x]...voittanut ne
Lempihevonen
[x]Minulla on ainakin yksi lempihevonen []Minulla ei ole tiettyä lempparia [x]Saan ratsastaa usein lempihevosella []Lempihevoseni on kiltti ja varma [x]...kuuma ja vaikea []...ei mikään noista [x]Hevonen on alle 150cm []Se on rodultaan connemara [x]Sillä käytetään martingaalia []Minulla oli lempihevonen, mutta ei ole enää
Varusteet
[x]Minulla on oma kypärä []...ratsastussaappaat [x]...tallikengät/turvakengät/jodhpurit [x]...ratsastushousut []...turvaliivi [x]Minulla ei ole nahkasaappaita []Minulla on nahkasaappaat []Omistan talviratsastushousut [x]Käytän joskus kannuksia []Tykkään eniten yleissatulasta [x]...koulusatulasta [x]...estesatulasta []...jostain muusta []Sillä ei ole väliä []Ratsastan melko usein lenkkareilla []Käytän aina kypärää ja muita ''turvavarusteita'' [x]Maastossa minulla on aina hämärällä heijastinliivi
Tehtäväsi tallilla
[x]Harjata hevosia/hevonen [x]Liikuttaa [x]Tarhata [x]Siivota karsinat [x]Putsata varusteet [x]Ruokkia hevoset [x]Pestä jos tarvitsee
[x]Hevoseni asuu omalla tallilla [/]...yksityistallilla []...ratsastuskoululla []...jossain muualla [x]Olen kisannut hevosellani []xJa sijoittunut [x]Liikutan hevosen aina itse []Sillä ei ole vuokraajaa []Sillä on hoitaja []En kilpaile hevosellani []Minulla on enemmän kuin kolme omaa hevosta Hevosesi rotu? = Suomenpienhevonen Mitä lajia kisaat, jos kilpailet? = Este- ja kouluratsastusta Auttaako kukaan sinua tallissa? = Sisko | |
|
| |
Vivian Vuonohevonen
Viestien lukumäärä : 115 Join date : 29.07.2008 Ikä : 28 Paikkakunta : haapajärvi
| Aihe: Vs: Tallitesti To Loka 16, 2008 6:22 pm | |
| Hevoset+muuta
[x]Harrastan ratsastusta [x]Käyn tallilla useammin kuin kerran viikossa [x]Haluaisin oman hevosen [x]Minulla on ainakin yksi oma hevonen, mutta haluaisin lisää []Minulla on hoitohevonen/-poni [x]Pidän enemmän poneista kuin hevosista []Pidän enemmän hevosista kuin poneista [x]Olen ratsastanut enemmän kuin 4 vuotta []...mutta alle 7 vuotta [x]Jollain tutullani on oma hevonen [x]Asun lähellä tallia [x]Minulla on oma hevonen
Tallilla
[x]Osaan hoitaa hevosen itse [x]Olen pessyt hevosen []Tallillani on ainoastaan yksi ratsastuksenopettaja [x]Saan viedä hevosen itse ulos ja sisään [x]Kuljen tallille pyörällä [x]...tai kävellen []Menen aina autolla []Tallillani on maneesi []...kenttä [x]...hyvät maastot []...maastoesterata [x]tallilla on hyvä ilmapiiri eikä ketään syrjitä
Ratsastustaito
[x]Olen ainakin Helppo B tasoinen [x]Osaan pohkeenväistön [x]...etu- ja takaosakäännöksen [x]Olen hypännyt esteitä []...50cm tai alle [x]Olen käynyt maastossa [x]Olen ratsastanut ilman satulaa [x]Olen tippunut vähintään kaksi kertaa [x]Hallisten hevosen käynnissä, ravissa ja laukassa []Olen käynyt koulukisoissa []...ja tullut 3. []...voittanut ne
Lempihevonen
[x]Minulla on ainakin yksi lempihevonen []Minulla ei ole tiettyä lempparia [x]Saan ratsastaa usein lempihevosella [x]Lempihevoseni on kiltti ja varma []...kuuma ja vaikea []...ei mikään noista []Hevonen on alle 150cm []Se on rodultaan connemara []Sillä käytetään martingaalia []Minulla oli lempihevonen, mutta ei ole enää
Varusteet
[x]Minulla on oma kypärä [x]...ratsastussaappaat [x]...tallikengät/turvakengät/jodhpurit [x]...ratsastushousut []...turvaliivi []Minulla ei ole nahkasaappaita [x]Minulla on nahkasaappaat []Omistan talviratsastushousut []Käytän joskus kannuksia []Tykkään eniten yleissatulasta []...koulusatulasta []...estesatulasta []...jostain muusta [x]Sillä ei ole väliä []Ratsastan melko usein lenkkareilla [x]Käytän aina kypärää ja muita ''turvavarusteita'' [x]Maastossa minulla on aina hämärällä heijastinliivi
Tehtäväsi tallilla
[x]Hevoseni asuu omalla tallilla []...yksityistallilla []...ratsastuskoululla []...jossain muualla []Olen kisannut hevosellani []Ja sijoittunut [x]Liikutan hevosen aina itse [x]Sillä ei ole vuokraajaa []Sillä on hoitaja [x]En kilpaile hevosellani []Minulla on enemmän kuin kolme omaa hevosta Hevosesi rotu? Lämppäri Mitä lajia kisaat, jos kilpailet? esteitä Auttaako kukaan sinua tallissa? pikkusisko | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tallitesti | |
| |
|
| |
| Tallitesti | |
|