-Nimi: Nanni( Oikeeta nimee saa arvutel)
-Ikä: 12v
-Sp: Tyttö (tietysti!)
-Pituus: 146cm(aika lyhyt)
-Paino: kevyehkö (tosi laiha)
-Hiukset: Punaiset, vähän yli puoliselkään. Latvoista kiharaa. Yleensä saparoilla tai leteillä/ auki.
-Silmät: Vaaleansiniset (kirkkaat)
-Ulkonäkö muuten: Vaalea iho. Paksut ripset. Käyttää yleensä korviksia. Kaulassa aina kultainen pieni sydänkaulakoru.
-Vaatteet: Yleensä valkoinen tai limenvihreä toppi. Topin päällä viileällä valkoinen puuvillatakki jossa on lohikäärmeen kuva. Käyttää farkkuja. Ratsastaessa ruskeat kokopaikka housut, mustat nahkasaappat, turvaliivi ja kypärä. Yleensä kenkinä ovat lenkkarit. Talvella käyttää punaista hupparia, limenvihreää t-paitaa ja farkkuja. Kesällä Farkku capreja. Sukiksi kelpaavat Happy- Go- Lucky sukat ja ruuturatsastussukat. Käyttää myös nilkkasukkia. Kenkinä ovat välistä myös Jodphurdit.
-Lemmikkejä: Kissat Pörrö ja Vilu sekä Kani Pamppu
-Lempileffa: Spirit
-Luonne: Olen välistä seko. Nauran paljon enkä ota kaikesta nokkiini. Pidän hyvää huolta eläimistä ja hoitsuista. Olen positiivinen harvoin negatiivinen. Olen nopea, iloinen ja kaveri mielinen. Haluan paljon kavereita. Eläimet ovat ehdoton ykkönen. En ole kovis mutten pehmiskään. Olen hyvä piirtämään, kirjoittamaan ynnä muuta...
-Ratsastus: Olen ratsastanut jotain 11 vuotta eli aloitin 1 vuotiaana. Olen enemän este kunn koulu ratsataja ja minulla on kilpailulupa. Olen myös poniravikuski ja minulla on P- ajolupa kortti. Olen kisannut 8vuotta säännölisesti ja kotonamme on paljon pokaaleja ja ruusukkeita. Minulla on ollut poni nimeltä Matilda mutta se jouduttiin lopettamaan kaviokuumeen takia.