Sueño-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Sueño-tallin foorumi.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Laryn hoitopäiväkirja

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Inka
Shetlanninponi
Shetlanninponi
Inka


Viestien lukumäärä : 28
Join date : 26.08.2008
Ikä : 27

Laryn hoitopäiväkirja Empty
ViestiAihe: Laryn hoitopäiväkirja   Laryn hoitopäiväkirja I_icon_minitimeSu Elo 31, 2008 4:19 pm

Lary tulee maailmaan!

Istuin Suenon toimistossa ja pitelin sylissäni Tuulimunaa. Sen väri oli hieno ja kova kuori oli viileä.
- Saisinko jo ottaa huoneen, ennenkuin tää kuoriutuu? Kysyin Jadelta ja tämä nyökkäsi. Hän antoi minulle vihon missä oli kuva kaikista vapaista huoneista.
- Otan tämän. Sanoin ja osoitin hienoa huonetta mistä pidin.
- Tässä avaimesi. Jade antoi avaimset ja lähdin muna sylissä kohti Suenon maskottitaloa kohti.

Talo oli oikeastaan KARTANO missä oli monta huonetta. Avasin oven ja menin sisään. Etsin huoneemme ja avaisin avaimella oven.
- Vaau, tää on puolet isompi miltä näytti kuvasta! Sanoin ääneen ja suljin oven. Kävelin rappuset alas ja heitin avaimet sohvalle.
- Täälä on kuules paljon tavaraa, ja kaikkea siistiä! Sanoin munalle ja vein sen ylös. Asetin sen lämpimästi sängyn päälle.

(JATKUU)
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Shetlanninponi
Shetlanninponi
Inka


Viestien lukumäärä : 28
Join date : 26.08.2008
Ikä : 27

Laryn hoitopäiväkirja Empty
ViestiAihe: Vs: Laryn hoitopäiväkirja   Laryn hoitopäiväkirja I_icon_minitimeSu Elo 31, 2008 7:35 pm

(JATKUU)

Siirryin sängyn toiselle puolelle ja vedin peiton päälleni. Otin vaatteni pois peiton alta ja heitin sängyn viereen.
- Hyvää yötä, munaseini. Sanoin Tuulimunalle ja iskin pääni tyynyyn.

Seuraavana aamuna
Herättyäni, nousin istumaan ja haukottelin syvästi ja venyttelin. Katsoin viereeni.
- MISSÄ MUNA?! Huusin hullun lailla ja vedin peiton pois päältäni ja nopeasti puin vaatteet ylleni. Juoksin alas ja katsoin joka puolelle.
- Missä se on?! Karjaisin ja juoksin ylös takaisin. Tutkin sängyn alta, joka paikasta! Kunnes kuului pientä murinaa.
- MrrMRRRMMRRR. Kuului vaan ja hyppäsin peloissani sängylle.
- Apua! Se on kuoriutunut, siitä on tullut HIRVIÖ! Huusin ja hypin paikallaan ja jauhoin ettei olis kannattanut ostaa munaa. Sitten, sängyn alta hyppäsi sinien kettu. Sillä oli keltainen hännän pää, ja mustat tassut ja keltainen pallo päässä.
- IIIIK! Huusin ja molemmat säikähdimme. Älyttyäni, se kettu oli ihan kiltti ja uskalsin mennä tärisevän ketun viereen. Se tärisi ja sillä oli selvästi kylmä.
- Heippa pikkuinen, minusta tulee sinun uusi äitisi. Sanoin sille ja silitin tätä. Arasti se puraisi minua ja heilutin sormea sille.
- Tuhma, tuhma! Sanoin sille

Hetken olin sen vieressä ja kettu jotenkin luotti minuun ja antoi minun silittää sitä.
- Voi sinua, miks susta piti tulla kettu.. Sanoin sille ja se käri itsensä hännällä ympäri ja sitten nostin sen syliini.
- olet niin pieni, ja suloinen. Sanoin sille ja silittelin sitä.
- Mutta, sinut pitää viedä Jadelle! Sanoin ja nostin sen ja itsekkin nousin. Kettu tärisi ja pelkäsi hirvettävästi.
- Ei sulla ole mitään hätää. Sanoin lempeästi ja se uskalsi sulkea silmänsä. Menin ovelle ja avasin sen ja lähdin toimistoon tallille. Siellä Jasmin oli nukahtanut sohvalle ja Jade joi kahvia.
- Ooi! Onpas suloinen ketun poikanen kuoriutunut. Jade sanoi ja silitti tätä.
- Ota sinä se, se puri minua jo! Sanoin ärhäkästi ja työnsin käteni pyjamani taskuihin.
- Äläs nyt, tämä on ihan kiltti uros kettu. Se vain pelkäsi ja tunsi itsensä uhatuksi ja päätti puolustautua. Teistä tulee hyvät kaverti! Jade sanoi ja työnsi ketun takaisin syliini. Katsoin sitä ja se katsoi minua sievillä silmillään.
- Kai sinut pitää sitten olla minun hoivissani. Sanoin sille ja kettu nuolaisia poskeani.
- Sinä saat olla Blue Fox, väriltäsi ja sitten olet minulle Lary. Sanoin ketulle ja se heilautti häntäänsä.

(JATKUU)
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Shetlanninponi
Shetlanninponi
Inka


Viestien lukumäärä : 28
Join date : 26.08.2008
Ikä : 27

Laryn hoitopäiväkirja Empty
ViestiAihe: Vs: Laryn hoitopäiväkirja   Laryn hoitopäiväkirja I_icon_minitimeSu Elo 31, 2008 8:11 pm

(JATKUU)

Kävelin pyjamaisillani takas huoneeseemme, onneksi olin unohtanut oven raolleen, muuten olisimme olleet lukkojen takana!
- Noniin, Lary! Tässä uusi kotisi mihin kai olet jo tutustunut. Sanoin pikku ketulle ja laskin sen maahan. Uros syöksyi rappuset alas ja juoksi keittiöön.
- Oih, sulla on nälkä! Sanoin pikkuiselle ja kipitin rappuset alas ja avasin jääkaapin oven. Lary seisoi kahdella tassulla ja nuuhki jääkaappia. Otin sieltä ruoka pussin mikä oli tosi suuri ja kannoin sen pöydälle. Sulkien jääkaapin oven siirryin kaappeihin ja avasin kaappeja ja otin sieltä kulhon ja kaadoin siihen nakseja. Lary syöksyi heti kulhon kimppuun ja sotki heti niitä maahan.
- Lary, Lary! Niitä ei ole tarkoitus syödä lattialta, vaan kulhosta. Sanoin ja nostin ketun kauvemmas ja nostin nakseja takas kulhoon. Ketto kattoi minua hämmästyneesti ja murisii vähän ja syöksyi uudelleen kulhon kimppuun.
- No syö sitten, mut siivoot! Sanoin ja naurahdin vähän. Astelin huoneen läpi ja menin avaamaan telkkarin. Istahdin tuolille ja painelin kanavoita kunnes jäin katsomaan raveja.
- Laryy! Tule katsomaan. Huusin ketulle ja tämä syöksyi kuin ohjus minun viereeni se hyppäs syliini ja sitten asettui siihen.
- Nämä on hevosia. Osoitin telkkarin ruutua ja kettu vaan haukotteli ja sulki silmänsä.
- No, olet ainakin aamu unisiia kettuja. Sanoin ja nostin tämän ja siirsin sen sohvalle.
- Nuku siinä, pian mennään lenkille! Sanoin ja menin takas katsomaan raveja.
- Hei, tuossahan menee Boss! HYVÄ BOOOS!! Huutelin kun näin Suenon lämppäri orin juoksevan maaliin voittoon. Jasmin ajoi tätä ja haastattelun aikana huomasin Laryn kadonneen sohvalta. Sammutin telkkarin ja menin yläkertaan.
- Laryy, missä olet?! Huutelin sutta ja siirryin alas. Lary oli avanut keittiön jääkaapin oven ja kaatanut koko ruoka säkin!
- Laryy, voi laryy. Ei noin saa tehä! Huusin sille ja napsautin tätä ja aloin siivoamaan. Kettu katsoi minua tyrmistyneesti ja haukkui minulle.
- Hiljaa nyt tai herätät viereiset huoneistot! Huusin sille ja meinasi kannu keittää yli tuon ketun kanssa!
- Ähs, en osaa olla äitinä. Sanoin ja siirryin keittiön kaapin viereen maahan ja aloin itkeä. Kasvoni oli ihan märät ja sitten kuulin Laryn vinguntaa se nuoli kättäni.
- Yrität kai lohduttaa minua? Nyyskyttelin ja Lary näytti surullista ilmettä, niin suloista.
- Niin kai. Sanoin ja vedin kyyneleitä hihaani. Lary 'kuopi' lattiaa ja vinkus surullisesti, ihan kuin lohduttaen.

Olin hetken vielä parkunut, kunnes ryhdistäydyin ja kipesin ylös. Vaihdoin vaatteet ja kiinitin uuteen remmiin Laryn. Kettu puri hihnaa ja yritti väitellä vastaan reissua.
- Kyllä jollakin tavalla sinun pitää tehdä asiasi! Sanoin ketulle närkästyneenä. Lary laahautui perässäni ja otin pöydältä avaimet taskuuni ja menimme ulos.

Vein Laryn perässäni tallin pihalle ja näin siellä Vivianin!
- Mooi. tervehdin tätä ja nostin kettuni syliini.
- Tässä on Lary. Sanoin ja näin Vivianin sylissä suden pennun.
- oooi, onpas söpö! Tässä onkin Noppa. Vivian sanoi ja Lary kurotteli nenällään sutta.
- MRMRMRRMRMR. Lary alkoi murista ja siirryin kauvemmas.
- LARY! Huusin tälle ja moikkasin Viviania ja menin takas huoneeseeni.


Illan olimme Laryn kanssa tutustuneet toisiimme leikkimällä ja sitten menimme nukkumaan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Jade
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Jade


Viestien lukumäärä : 398
Join date : 10.06.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : Hevostalli :P

Laryn hoitopäiväkirja Empty
ViestiAihe: Vs: Laryn hoitopäiväkirja   Laryn hoitopäiväkirja I_icon_minitimeSu Elo 31, 2008 8:14 pm

Ooii! Ihana alku! Ohhoh, Larry on oikea sotta pytty! >.< Very Happy Kuvaat ihanasti Larryä, ja se jo tapasikin Nopan (:

Saat mahtavasta alusta 110v€ ja 10!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/sueno-talli/index.htm
Sponsored content





Laryn hoitopäiväkirja Empty
ViestiAihe: Vs: Laryn hoitopäiväkirja   Laryn hoitopäiväkirja I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Laryn hoitopäiväkirja
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Sueño-talli :: Hoitopäiväkirjat :: Maskottien hoitopäiväkirjat-
Siirry: