Sueño-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Sueño-tallin foorumi.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pähkyn Hoitopäiväkirja

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Emppa
Vuonohevonen
Vuonohevonen
Emppa


Viestien lukumäärä : 81
Join date : 16.06.2008

Pähkyn Hoitopäiväkirja Empty
ViestiAihe: Pähkyn Hoitopäiväkirja   Pähkyn Hoitopäiväkirja I_icon_minitimeLa Elo 30, 2008 3:09 pm

Tänne siis lohikäärmeeni Pähkyn hoitajat ja omistaja kirjustavat Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppa
Vuonohevonen
Vuonohevonen
Emppa


Viestien lukumäärä : 81
Join date : 16.06.2008

Pähkyn Hoitopäiväkirja Empty
ViestiAihe: Va: Pähkyn hoitopäiväkirja   Pähkyn Hoitopäiväkirja I_icon_minitimeLa Elo 30, 2008 3:28 pm

Istuin unisena Sueñon maskottitalossa numero 1. Vilkaisin taas vihreää munaa.Ajatella,että tuosta kuoriutuisi viellä minulle ikioma maskotti.Haukottelin ja nousin ylös venytelläkseni jäseniäni.Olin istunut munan vierellä viimeiset kolme tuntia,mutta se ei vielä kuoriutuisi.Kipaisin äkkiä hakemaan keittiöstä minulle voileivän ja kun palasin,alkoi munan kuori rapista ja siihen ilmestyi särö.Jännittyneenä haukkasin leipääni ja odotin,mitä seuraavaksi tapahtuisi.Yllättäen kuoresta putkahti jalka.Kirkkaanvioletti jalka,pieni ja siro.Hymyilin vienosti ja katselin,kun pieni olio kuoriutui ulos munasta.Hämmästyneenä tutkin sitä.Se oli lohikäärme!
Olin toivonut juuri jotain muuta,kuin lohikäärmettä,mutta eihän tuo raukka lajilleen mitään voinut.Sisimmässäni säälin tuota pikkuista ja katselin,kun se hitaasti avasi silmänsä ja nousi seisomaan huterille jaloilleen.Pikkuinen humpsahti heti takaisin lattialle.Nousin tuolilta ja kyykistyin sen vierelle.Pikkuinen katsoi minua vienosti ja hengähti kasvoilleni.Varovasti ojensin käteni sitä kohti ja kosketin sen hentoa ruumista.Se tuntui silkkiseltä.Silittelin sitä ja mietin nimeä.Green Pähkit? Ehei.Samassa ajatus äkkäsi päähäni; Green Beanut! Sitten viellä lempinimi.. Hmm.. Pähky!
Katsoin Pähkyä ja se käveli luokseni.Nappasin tuolilta pienen tuttipullon,jonka ojensin Pähkylle.Pieni lohikäärmeenalku imi sitä kiivaasti.En tiennyt,mitä se piti sisällää,koska Jade oli sen täyttänyt.Hymyillen katsoin pienen lohikäärmeen vihreitä siipiä.

Samassa ulko-ovi levähti auki ja Pähky loikkasi syliini.Puristin sitä itseäni vasten ja tiiruilin ovelle.
- Joko se syntyi,Jade hihkui astellessaan Pähkyn huoneen ovelle.Hän katsoi ensin lattialla olevaa munankuori-kasaa ja sitten Pähkyä.
-I - H - A- N - A ! Jade hihkaisi ja ryntäsi Pähkyn vierelle.Hän kyykistyi ja silitteli Pähkyä.Sitten hän kaappasi sen syliinsä.Hymyilin ja kerroin Jadelle sen nimen ja milloin se syntyi.
-Voi,oletko sä niin pieni,Jade lässytti.Vieno hymy levisi Pähkyn kasvoille.Naurahdin ja lähdin hakemaan sille jotain syötävää.
-Emppa hei! Jade hihkaisi.
-Noo? Kysyin paiskoen keittiön kaapinovia kiinni.
- Laitappa vettä,maitoa,chiliä ja suolaa sekasin ja laita jääkaappiin! Jade käski.Ahaa,se oli siis se ihmejuoma.Tein työtä käskettyä ja sen jälkeen löysin kaapista maksalaatikkoa.Kippasin sen Pähkyn omaan kuppiin ja kävelin takaisin Jaden luokse.Pähky touhusi innoissaan Jaden sylissä,mutta innostui nähdessään minut sekä kuppini.Naurahdin ja ojensin kupin sille.Se ahmaisi ruoat heti suuhunsa.
-Päästäppäs se tuonne aitaukseen,Jade totesi .Kipaisin avaamaan takaoven ja päästin lohikäärmeen ulos.Se teki pihalle tarpeensa.Kehuin sitä ja jätin oven auki.Itse menin sisälle ja pian Pähky loikki perääni.

Kello alkoi olla jo paljon,olihan se jo yhdeksän,joten jätin sanomalehtiä lattialle ja jätimme Jaden kanssa pienen lohikäärmeen yksin taloonsa,ja kippasimme sen juomat sopivan kokoiseen kuppiin.Sen jälkeen painuimme Jaden kanssa tallitöihin.

sori,tää oli vaan tämmöin lyhyt
Takaisin alkuun Siirry alas
Jade
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Jade


Viestien lukumäärä : 398
Join date : 10.06.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : Hevostalli :P

Pähkyn Hoitopäiväkirja Empty
ViestiAihe: Vs: Pähkyn Hoitopäiväkirja   Pähkyn Hoitopäiväkirja I_icon_minitimeLa Elo 30, 2008 6:09 pm

hihi, tykkäsin silti tarinastasi vaikka lyhyt olikin!! Very Happy <33<33 Saat.. 100v€ ja 5p
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/sueno-talli/index.htm
Sponsored content





Pähkyn Hoitopäiväkirja Empty
ViestiAihe: Vs: Pähkyn Hoitopäiväkirja   Pähkyn Hoitopäiväkirja I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pähkyn Hoitopäiväkirja
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Sueño-talli :: Hoitopäiväkirjat :: Maskottien hoitopäiväkirjat-
Siirry: