Sueño-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Sueño-tallin foorumi.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Esittäytyminen

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Emppa
Vuonohevonen
Vuonohevonen
Emppa


Viestien lukumäärä : 81
Join date : 16.06.2008

Esittäytyminen Empty
ViestiAihe: Esittäytyminen   Esittäytyminen I_icon_minitimeLa Heinä 19, 2008 7:25 pm

Niin:) Ihan normi esittäytymistopsu.Eli kerrotte vaan itestänne,mitä haluatte meidän muiden kertovan:D
Mä voisin vaikka aloittaa:

Olen siis 10,kohta 11vuotias tyttö Etelä-Suomesta.Nimeni ei ole oikeasti Emppa,mutta oikeaa nimeäni en tässä ala paljastamaan.Olen n. 150½ pitkä,minulla on ruskeat,keskipitkät hiukset.Omaan siniharmaat silmät,ja joudun käyttämään kaukonäkölaseja,jotka tällä hetkellä ovat oikeastaan hukassa xD
Rakastan eläimiä,ne ovat aina kuuluneet elämääni,pienestä asti,tavalla tai toisella.Lempieläimiäni on koira,hevonen,jyrsijät ja kanit.Pidän myös lampaista,lehmistä,possuista jne:D
Harrastan ratsastusta kerran viikossa Anun tallilla,nyt kesällä ratsastus on ollut hiukan tauolla.Sieltä lempihevoseni on nf ruuna Thor,joka minulle onneksi usein tunnille suodaan <3 Olen ollut kahdella heppaleirillä,eka oli Metsäpirtin kakkosleiri,ja sielä olin kesällä 2007,ja tänä kesänä olin Sallan tallilla.
Harrastan myös lukemista ja eläimiä,muodossa tai toisessa,keppihevosia jne.
Tykkään lukea eläinkirjoja,en oikeastaan muuta lue,kuin eläin & kauhukirjoja.
Eläimiä harrastelen omien lemmikeiden hoitamisen muodossa,tällä hetkellä omistan kaksi ihanaa syyrialaista hamsteria,sekä sekarotuisen koiran,Jedin.Ja voin sanoa,että eläimeni ovat elämässäni ihan ykkössijalla.Olen ollut aina koirarakas,ja Jedi on ensimmäinen koira,jonka hoito on periaatteessa minun vastuullani,ja jonka kanssa saan harrastaa jotain,kouluttaa jne.Mutta Jedi on vasta 8vk,joten periaatteessa kouluttelen sitä,touhuilen sen kanssa ja näinpäin pois.Lulua & Vilppua hoitelen melkein joka päivä,mutta joskus nukahdan,ennen kuin kerkeän edes ajatella niiden hoitoa,Jedin hoito on nimittäin aika raskasta.Lulu on lk creme,ja Delfoin Raafael alias Vilppu on hopeasoopeli,valkonauhainen.Kummatkin ovat ihania <3
Keppihevosia olen harrastanut vuodesta 2004 asti,jolloin sain ekan kepruni.Tosi mukava harrastus,suosittelen!

Pidän eläimistä,
ratsastuksesta,
lukemisesta,
vihreästä,
keltaisesta,
oranssista,
koiran kouluttamisesta,
agilitystä,
ToKosta,
uimisesta(mutten silti osaa uida),
Vildestä jne.

Ja inhoan
mustaa,
poikia,
kiroilua,
meikkejä,
farkkuja,
valehtelijoita
jne.

Tossa jtn. musta XD
Saa poistaa,jos on jo olemassa:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Kaaju
Shetlanninponi
Shetlanninponi
Kaaju


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 30.07.2008
Paikkakunta : Piilossa... arvaa misä!

Esittäytyminen Empty
ViestiAihe: Vs: Esittäytyminen   Esittäytyminen I_icon_minitimePe Elo 01, 2008 4:31 pm

Oon ihan normi(ko?) 9 vee(Lokakuus 10 vee) tyttö täältä korvesta. Joo, oon hevoshullu, ja omistan koiran, Turon. Kaiken lisäksi omistan myös hamsterin, ja sen nimi on Aukku, se on kuulkaas vanha! Lempihevoseni on Otto, ja hiukseni on oljenväriset, silmäni on siniset. Omaa nimeeni en tuu kertomaan, mutta Kaaju on lempparini, ainaki yks niistä. Ja mulla ja mun kamulla(Erkillä Smile) on jonkinlainen riitakaverisuhde. Kun suutun, oon aika vaarallinen, ainaki korville, koska kiljun, ja lujaa!

Pidän:
-Hevosista
-Koirista
-Hampstereista
-Eläimistä
-Väreistä
-Haaveilusta

En pidä:
-Ilmastonmuutoksesta
-Kiusaajista
-Valehtelijoista
-Väenpaljoudesta
En jaksa kirjottaa enempää, oon huono esittelyjutskisa!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://wildflower.suntuubi.com
 
Esittäytyminen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Sueño-talli :: Pölinäpalsta-
Siirry: