Sueño-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Sueño-tallin foorumi.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Rakkaan menettäminen

Siirry alas 
+3
Emppa
Essu
Jasmin
7 posters
KirjoittajaViesti
Jasmin
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Jasmin


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 09.06.2008
Ikä : 29

Rakkaan menettäminen Empty
ViestiAihe: Rakkaan menettäminen   Rakkaan menettäminen I_icon_minitimePe Heinä 18, 2008 9:59 am

Onko kukaan teistä menettänyt omaa rakastaan..? (Tarkoitan hevosta) Tämän töpön tein sen takia. että rakas hoitoheppani Helme kuoli 15.7.2008 eli tiistaina... Syytä ei varmasti tiedetä, mutta teorioita kyllä on. Helme kuoli kesälaitsalla (hyvä sinänsä) ehkä sen sydän petti, tai se oli laukkaillut laitsalla ja kompastunut a taittanut niskansa, tuo teoria sen takia koska tamma löytyi ojasta. Mullon niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ikävä sua..

Mutta päätin tehdä Helmelle kortin ja tässä se nyt on:
Rakkaan menettäminen Untitl10

Saat kuvan isommaksi painamalla sitä, Helme on Sueñossa tunnettu myös nimellä Costa Rica Coffee eli Coco!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/sueno-talli
Essu
Shetlanninponi
Shetlanninponi
Essu


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 17.06.2008

Rakkaan menettäminen Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkaan menettäminen   Rakkaan menettäminen I_icon_minitimePe Heinä 25, 2008 4:08 pm

Juu oon menettäny 3 rakastani Sad Lasse kuoli 13.2.2006, Bondi kuoli 29.5.2008 ja Toope kuoli 23.7.2008.

Toope oli eka heppa jolla ratsastin ja se oli mulle maailmassa tärkein!! Bondilla pääsin yli estekammostani ja sen avulla opin paljon uutta erilaisista hevosista. Lasse taas oli melko nuori nyffi ruuna joka lopetettiin pölyallergian takia :,( Se oli toka heppa jolla ratsastin. Mulla on enää rakkaita jäljellä yks ja se on Rippi-poni. Se on vanha risteytysponi ruuna ja mulle jo ollian pieni Sad On sitten Simo, Flintti ja Julle jokka nään kerran tai kaks vuodessa. Ne asuu sen verran kaukana että käyn siä vaan leirillä kesäsin ja joskus talvisin. Menetän kohta kaikki lähellä asuvat rakkaat hepat Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kauramaki2.suntuubi.com
Emppa
Vuonohevonen
Vuonohevonen
Emppa


Viestien lukumäärä : 81
Join date : 16.06.2008

Rakkaan menettäminen Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkaan menettäminen   Rakkaan menettäminen I_icon_minitimePe Heinä 25, 2008 5:31 pm

Noo..
Olen menettänyt hoitoponini,
islanninhevosruuna Skjálfti frá Borgarkoti ICE "Kalle".
Oli aivan ihana,aloitin hoitamisen viimekesänä,mutta alkoi koko ajan vain hiipua :'(
Helmikuussa ruuna myytiin sitten Islanninhevostalli Rimuriin.Ikävähän sitä on,vaikken
kauheasti sitä hoitanut,mutta niistä vähäisistä hoitohetkistä on mitä ihanimmat muistot <33
Ja sitten suomenpienhevosruuna Pikku-Vilkko "Vilkko" oli minulle myös kovin tärkeä,
en koskaan voi tajuta,miten tärkeä osa se oli elämääni.28vuotias suokkiruuna kuoli
toukokuussa :'( Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin <3

Minulla on myös pari heppaa,joita ikävöin aivan suunnattomasti,ja joita näen vain harvoin <3
Yksi niistä on russruuna Gustaf Gross"Kusti",ensimmäisen leirini leirihoitsu,upea,virkeä persoona,
olen ratsastanut sillä vain yhden kerran,haluaisin kyllä enemmänkin.
Toinen on shettistamma Wanda's Rose "Ruusu" joka asustaa Sallan tallilla,mutta olen sen kanssa puuhastellut
ainoastaan yhden viikon,ja tippunut jo kaksi kertaa <3 Toivottavasti tapaan Ruusun myös ensikesänä,
samaa toivon myös suokkiruuna Jesmerille <3 Jesmerillä ratsastin kaksi kertaa,ensimmäisen kerran estetunnilla,
se meni aivan upeasti,kiitos sille,ja toisen kerran leirikisoissa,mutta valitettavasti hävisimme.Silti oli ihan kivaa <3

Näiden upeiden hevosten tapaamista en ole koskaan ennen ajatellut
näin paljon,kun ne ensimmäisen kerran näin,
en voinut tajuta,miten tärkeitä ne tulevat minulle
olemaan.Ikävöin kaikkia<3^
Lepää rauhassa Vilkko </3
Takaisin alkuun Siirry alas
Jade
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Jade


Viestien lukumäärä : 398
Join date : 10.06.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : Hevostalli :P

Rakkaan menettäminen Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkaan menettäminen   Rakkaan menettäminen I_icon_minitimePe Heinä 25, 2008 6:29 pm

Minäkin olen menettänyt monia,monia hoitujani ja suosikki pollejani ja tuntsareita.
Osat on myyty, ja jotkut kuolleet, mun oon päässyt heistä yli.

Vielä on kaksi, jotka muistan parhaiten mitkä olen menettänyt.

Nimi: Loppinen (Turon lopin poika)
Rotu: Suomenhevonen
Sukupuoli: Ruuna
Ikä: (kun menetin se oli 6) Olin sen kanssa yhdessä 4 vuotta!
Muuta: Puolisokea, molemmissa silmissä sokeutta.
Luonne: Aina ystävällinen ja korvat höröllä. Ei koskaan satuttaisi ketään. (laukkas aina luokseni laitumella)

Loppinen, olit sydämmeni valoa ja rakkaus, tyhjä karsinasi olisi sama asia, kuin sydämmestäni purastu pala. Olet myyty, lappiin. Mistä sinua en enään ikinä löydä. Olit minulle se kaikista rakkain, ja minun melkein iki omani. Rakastin sinua, ja sinä varmaan minua. Jos et olisi tullut luokseni, olisin varmasti keksinyt sinut<3

Nimi: Paroni (en muista oikeata nimeä)
Rotu: Norjanvuonohevonen
Sukupuoli: Ruuna
Ikä: 3-4?
Muuta: Sil oli pitkä harja<33 Se hirnus melkein aina kun olin hakemassa sitä sisälle<33
Luonne: Aina namuja kinumassa, maailman ihanin! <33 xDDD Se oli niin paras<33 xS

Paroni, olin tuntenut sinut vain hetken, kun sinutkin myytiin sinne Vi*tun lappiin! Sait minut unohtamaan rakkaan Loppisen, ja sait minut ymmärtämään mistä on kiinni rakkaus hevosiin. Opetit minulle sen tärkeän asian, mitä voi tehdä hevosen kanssa jos ei ratsasta. Näytit minulle miten pitää unohtaa menneet ja aloittaa alusta. Sinä jaksoit olla minulle kiltti, ja et tykännyt nähdä minua surullisena, oli hellä ja aina niin mukavalla tuulella. Kun sinun tarhan näin tyhjänä, annoin melkein toivon hiipyä hevosia kohtaan. Mutta, tiedän ettet toivoisi sitä ja olet ikuisesti sydämmessäni<33


Paronista teen ehkä Suenonon v-hevosen (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/sueno-talli/index.htm
Civa
Shetlanninponi
Shetlanninponi
Civa


Viestien lukumäärä : 41
Join date : 31.07.2008

Rakkaan menettäminen Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkaan menettäminen   Rakkaan menettäminen I_icon_minitimePe Elo 01, 2008 4:23 pm

Siel tallil missä mä käyn on maahantuonti ja myyminen arkipäivää. Toiset kolahtaa ihan sydämmeen saakka, mut jokasen perään ei voi jäädä itkeen :/
Näitä hevosia kaipaan eniten:

isl.t Hlóra - En unohda hetkeekään sun kanssas
isl.t Vinda - Jotain niin ihanaa
isl.r Pór - Tykästyin ensisilmäyksellä, rakastuin ekalla ratsastuskerralla
isl.t Tvenna + sen varsa - Rakkaita <3 En unohda niitä kymmeniä iltoja tammalaitsal teidän kans <3
isl.r Leiri - Ihana ralliponi <3
isl.t Fía - Tyksin vähän Smile
shet.t Kurjetta & shet.r Naskali - Ilman teitä, must ei ois tullu näin huonoo ratsastajaa Very Happy Opin ainaki yrittään aina uudelleen ja nouseen selkään vaikka naama ruvella Wink
shet.o Hemmo - Hemmonkokoinen ikävä :'<
isl.o Marel - Pärjäile poni

Ja miljoona muuta tammaa, ruunaa ja oria.
"Kuka voisi ajan pysäyttää kun maailma antaa kaikkein parastaan..." :'(
Takaisin alkuun Siirry alas
Kaaju
Shetlanninponi
Shetlanninponi
Kaaju


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 30.07.2008
Paikkakunta : Piilossa... arvaa misä!

Rakkaan menettäminen Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkaan menettäminen   Rakkaan menettäminen I_icon_minitimePe Elo 01, 2008 4:43 pm

Joo, Päivikki kuoli nestehukkaan. En muista päivämäärää. Päivikki oli mulle kauheen rakas! Rakkaan menettäminen 932938 Päivikkiä suren vieläki, vaikka se tapahtu viime vuonna, keväänä. En oo päässy kunnolla siittä yli. Kummallista multa, joka oon yleensä se, joka pääsee kaikesta yli päiväsä. Mutta ei. Päivikki, Rakastan sua vieläki. Samanlaista tammaa ei löyvy, sellasta, joka olis pyöree ja ei niinkään lapsirakas. Mutta silti, en voi hyväksyy sitä, että Päivikki on kuollu. Pikkunen rautias suokki, se on nyt kuollu Sad Rakkaan menettäminen 932938
Takaisin alkuun Siirry alas
http://wildflower.suntuubi.com
Peteruska
Vuonohevonen
Vuonohevonen
Peteruska


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 18.06.2008
Paikkakunta : Orimattila :D

Rakkaan menettäminen Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkaan menettäminen   Rakkaan menettäminen I_icon_minitimeSu Elo 03, 2008 9:11 am

Menetin ystäväni Skjálfti frá Borgarkoti ICE "Kalle" <333
Tuo Islanninhevos Ruuna , muutti pois meidän läheiseltä tallilta (Lammin Ponitallilta) .
Kalle , opetti minua islanninhevosen ratsastus hoitotavoille ja on mulle todella tärkee <33333
Kalle Muutti Hauhoon Islanninhevostalli Rimur:iin ja toivon et sillä on siel hyvät oltavat <33

Kallesta tietoja :

Nimi:Skjálfti frá Borgarkoti ICE
L-nimi:Kalle
S.2000
Skp:Ruuna
Rotu:Islanninhevonen
Syntymämaa:ICE (islanti <333)

Kuva Kallesta: Rakkaan menettäminen Skalft11
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/estetallistar/
Peteruska
Vuonohevonen
Vuonohevonen
Peteruska


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 18.06.2008
Paikkakunta : Orimattila :D

Rakkaan menettäminen Empty
ViestiAihe: Kalle   Rakkaan menettäminen I_icon_minitimeSu Elo 03, 2008 9:13 am

Kallen kuvan ottaja: Nina Auvinen
Kiitos kuvasta <33
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/estetallistar/
Jade
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Jade


Viestien lukumäärä : 398
Join date : 10.06.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : Hevostalli :P

Rakkaan menettäminen Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkaan menettäminen   Rakkaan menettäminen I_icon_minitimeSu Elo 03, 2008 3:04 pm

Yhyy, mitä surua. Aloin itkemään kun luin näitä uusia suruja ;< Minäkin suren Civan kanssa tuota settistä. MUTTA, hemmo on nykyään ruuna.. Very Happy Onneksi nään tätä pikku poikaa vielä<33

Minäkin menetin juuri ihanimman issikka ruunan ;< En muista oikeaa nimeä, mutta kutsittiin Slpeuksi.<3
Runo sinulle:
Sinä olit se, jolla ratsastin ekat issikka retkeni. Mahtavan musta värisi oli minun ihastukseni. Et tykännyt kun päätäsi kosketettiin taikka rapsutteluja et kaivannut. Et ite oikein kiintynyt minuun, mutta minä rakastuin sinuun. Ratsastin parisen kertaa sinulla viime vuonna, ja sain eilen ratsastaa uudelleen. Nyt, tieto tämä suuri surun lohjake tuli minulle. Emme enään koskaan kävisi siinä paikkakunnassa jossa asustat, ja nytten en näkisi sinua enään koskaan. Olit minulle tärkeä, ja olet vieläkin.
Rakkaudella: Jade
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/sueno-talli/index.htm
Essu
Shetlanninponi
Shetlanninponi
Essu


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 17.06.2008

Rakkaan menettäminen Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkaan menettäminen   Rakkaan menettäminen I_icon_minitimePe Elo 08, 2008 6:08 pm

Tänään kävin ensimmäisen kerran Bondin kuoleman jälkeen tallilla :'( Oli kyllä lähellä etten itkenyt kun näin Dianan Bondin vanhassa karsinassa. Katselin kun Diana söi ja huomasin naapurikarsinassa asuvan Ripin ilmeen. Se oli vieläkin tolaltaan siitä kun Bondia ei enää ollut Sad Säälittää senkin puolesta :'( Ne oli parhaat kaverit ja ne oli niin paljon yhdessä että ne oli melkein riippuvaisia toisistaan Sad Mietin vieläkin Bondia ja sitä että mitä sille kävi että se sai kutsun luotamme pois. Puhuin tallilla tänään yhden naisen kanssa asiasta kun katselimme uutta ponia. Meinasi siinäkin tulla tippa silmään :'(

Kaipaan sua Bondi niin etten kestä ilman sua!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kauramaki2.suntuubi.com
Sponsored content





Rakkaan menettäminen Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkaan menettäminen   Rakkaan menettäminen I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Rakkaan menettäminen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Sueño-talli :: Pölinäpalsta-
Siirry: